Belediye Başkanımız Sayın Bilgehan Erdem, Artvin Belediyesi Gündüz Çocuk Bakımevi’nde eğitimlerini tamamlayan minik öğrencilerimizin mezuniyet törenine katılarak onların mutluluğunu ve heyecanını paylaştı.
Renkli görüntülere sahne olan programda, yıl boyunca büyük bir özveriyle eğitim alan öğrencilerimiz ilk diplomalarını almanın gururunu yaşadı. Miniklerimizin sevinci aileleri ve öğretmenleri tarafından da büyük bir coşkuyla karşılandı.
Törende çocuklarımızla yakından ilgilenen Başkanımız Bilgehan Erdem, geleceğimizin teminatı olan evlatlarımızın eğitim hayatlarının ilk önemli adımını başarıyla tamamlamalarından duyduğu memnuniyeti dile getirerek tüm öğrencilerimizi tebrik etti.
Artvin Belediyesi olarak, çocuklarımızın çağdaş, güvenli ve sevgi dolu ortamlarda eğitim almaları için çalışmalarımızı sürdürmeye devam edeceğiz.
İlk eğitim yuvalarından başarıyla mezun olan tüm miniklerimizi kutluyor, eğitim hayatları boyunca sağlık, mutluluk ve başarılar diliyoruz. Yolunuz açık, başarılarınız daim olsun çocuklar.
ARTVİN BELEDİYESİ

