Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Sıfır Atık Eğitimleri Sürüyor

Giresun Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü tarafından çevre

Giresun Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü tarafından çevre bilincinin artırılması, atıkların kaynağında ayrıştırılması ve sürdürülebilir çevre yönetimi anlayışının yaygınlaştırılması amacıyla hazırlanan program doğrultusunda, eğitim faaliyetleri her yıl düzenli olarak okullarda sürdürülüyor.

Müdürlük tarafından yapılan açıklamada: “Sıfır Atık Eğitim Programımıza güçlü bir başlangıç yaparak; öncelikle kurum içi eğitimlerimizi tamamladık. Bu kapsamda, İtfaiye Müdürlüğü ve Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü personeline yönelik bilgilendirme ve farkındalık eğitimlerimizi gerçekleştirdik.

Anaokulundan liseye kadar tüm öğrencilerimize geri dönüşüm ve Sıfır Atık konularında bilinç kazandırmaya kararlılıkla devam ediyoruz. Çünkü inanıyoruz ki; bilinçli nesiller, temiz bir geleceğin teminatıdır” denildi.

Eğitimler hakkında bilgi almak için: 0 (454) 210 29 61 Nolu telefonun aranabileceği de bildirildi.

Giresun Belediyesi