Rize Belediye Başkanı Rahmi Metin, başkan yardımcıları Aydın Bilsel ve Abdulkadir Öksüz ile birlikte ikinci dönem belediye meclis üyeleriyle iftar programında bir araya geldi.
Alipaşa Sosyal Tesisleri’nde düzenlenen programda Ramazan ayının bereketi ve birlik ruhu aynı sofrada paylaşıldı. Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada, yeni dönemde şehir için hayata geçirilmesi planlanan projeler ve çalışmalar üzerine değerlendirmelerde bulunuldu.
Programda konuşan Başkan Rahmi Metin, katılımlarından dolayı belediye meclis üyelerine teşekkür ederek yeni dönemde yapılacak çalışmaların Rize’ye önemli katkılar sağlayacağını ifade etti ve meclis üyelerine görevlerinde başarılar diledi.
Rize Belediyesi

