Bir dizi programa katılmak üzere Gaziantep’e giden Rize Belediye Başkanı Rahmi Metin, Rize Valisi İhsan Selim Baydaş ile birlikte Gaziantep Karadenizliler Derneği’ni ziyaret etti.
Ziyaret kapsamında Dernek Başkanı Ali Selçik ve yönetim kurulu üyeleriyle bir araya gelen Başkan Metin ve Vali Baydaş, derneğin çalışmaları hakkında bilgi alarak çeşitli konularda görüş alışverişinde bulundu.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada, Karadeniz kültürünün yaşatılması ve hemşehri dayanışmasının güçlendirilmesine yönelik değerlendirmeler yapıldı. Başkan Metin, misafirperverliklerinden dolayı dernek yöneticilerine teşekkür etti.
Gaziantep Karadenizliler Derneği Başkanı Ali Selçik ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Karadenizli vatandaşların birlik ve beraberliğine katkı sunmaya devam edeceklerini ifade etti.
Rize Belediyesi

