Karabük Belediyesi, şehir genelinde yürütülen çevre düzenleme ve yeşillendirme çalışmalarını sürdürüyor.
Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada ekiplerin sahada aktif şekilde çalıştığını belirtti.
Başkan Çetinkaya, “Her karışı emek, her köşesi yeşil. Ekiplerimizle sahadayız. Karabük’ün güzelliğine güzellik katıyoruz” ifadelerini kullanarak şehir estetiğini artırmaya yönelik çalışmaların devam ettiğini vurguladı.
Belediye ekiplerinin, Karabük genelinde park, bahçe ve peyzaj düzenlemeleri kapsamında çalışmalarını aralıksız sürdürdüğü bildirildi.

