Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Karabük’e hizmet etmeye aynı heyecan ve kararlılıkla devam ettiklerini ifade etti.
Aydınlıkevler Mahallesi’nde gerçekleştirilen saha çalışmalarına ilişkin paylaşım yapan Başkan Çetinkaya, “Bizimkisi bir aşk hikayesi. Karabük’ün her köşesine değer katmaya, hikayemizi bizzat sahada yazmaya devam ediyoruz. Şehrimize duyduğumuz aşkla, ilk günkü heyecanla.” ifadelerini kullandı.
Başkan Çetinkaya paylaşımında ayrıca vatandaşların cuma gününü tebrik ederek, “Cumamız mübarek, birliğimiz daim olsun.” mesajına yer verdi.
Karabük Belediyesi’nin şehir genelinde yürüttüğü çalışmaların aralıksız sürdüğü belirtilirken, saha ziyaretlerinin vatandaşlarla birebir iletişim kurulması açısından önem taşıdığı ifade edildi.
Karabük Belediyesi

