Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Çetinkaya, Karabük Şoförler ve Otomobilciler Odası İftar Programına Katıldı

Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada;

Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; “Karabük Şoförler ve Otomobilciler Odası tarafından düzenlenen iftar programında kıymetli esnaflarımızla aynı sofrada buluştuk. Nazik davetleri ve misafirperverlikleri için Oda Başkanımız Cemal Topçu’ya teşekkür ediyor, tuttuğumuz oruçların kabul olmasını diliyorum” dedi.