Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; “Karabük Şoförler ve Otomobilciler Odası tarafından düzenlenen iftar programında kıymetli esnaflarımızla aynı sofrada buluştuk. Nazik davetleri ve misafirperverlikleri için Oda Başkanımız Cemal Topçu’ya teşekkür ediyor, tuttuğumuz oruçların kabul olmasını diliyorum” dedi.
8
Gündem
